Az Egyházmegyei Katolikus Iskolák Főhatósága pályázatot hirdet
tanügy-igazgatási szakreferens munkakör ellátására.
Keresünk köznevelési intézmények tanügy-igazgatásában jártas munkatársat, aki az ismereteit, képességeit, tudását képes a tanügy-igazgatási jogszabályi keretek között fenntartói szemlélettel alkalmazni. Kedvet és erőt érez magában arra, hogy stabil és kiegyensúlyozott munkakörülmények között, egymás megbecsülésén alapuló munkatársi környezetben dolgozzon, valamint és a katolikus keresztény hitvallás értékeit személyes értékrendjében és környezetében is hitelesen képviselje.
Az alkalmazás körülményei
A jogviszony típusa: Határozatlan idejű MT hatálya alá tartozó munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Vác, Migazzi Kristóf tér 1.
A munkakörhöz tartozó általános tevékenység:
- Közreműködés az EKIF fenntartásában működő köznevelési és szakképző intézményekben folyó munka tanügy-igazgatási és pedagógiai támogatásában, az e feladatköröket érintő szakmai koordinációban, az intézményhálózat jogszerű működtetésének biztosításában.
- Közreműködés az új intézmény(ek) alapítása során az alapítással és engedélyeztetéssel kapcsolatos dokumentumok (alapító okirat, nyilvántartásba vételi, működési engedély) szakszerű és jogszerű előkészítésében.
- Részvétel a kormányhivatali törvényességi és egyéb hatósági ellenőrzések koordinálásában, szükség szerint és munkáltatói utasításra a helyszíni ellenőrzéseken.
- Közreműködés az intézmények éves munkatervének és beszámolóinak/intézményértékelések előkészítésében.
- Közreműködik a pedagógiai programok, szervezeti és működési szabályzatok, házirendek ellenőrzésében.
- Közreműködik a köznevelés információs rendszerének (KIR), a szakképzés információs rendszerének (SZIR), és az eKRÉTA iskolaadminisztrációs rendszerének fenntartói ellenőrzésében, működtetésében, adatkezelésében.
Elvárt kompetenciák:
- Magas szintű szakmai tudás, precíz munkavégzés;
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
- Tanügyigazgatási jogszabályok ismerete;
Amiért érdemes élni a lehetőséggel
- Piacképes javadalmazás;
- Jubileumi jutalom egyedi szabályok szerint;
- Teljesítményösztönző juttatás;
- Továbbképzési lehetőség;
- Igényes munkakörnyezet;
- Lelkinapokon való részvételi lehetőség;
- Stabil és kiegyensúlyozott munkakörülmények,
- Egymás megbecsülésén alapuló munkatársi környezet.
A pályázat beadásának és elbírálásának körülményei
Pályázati feltételek:
- Legalább középfokú végzettség;
- Tanügyigazgatási területen szerzett szakmai gyakorlat – legalább 2 év szakmai tapasztalat;
- Irodai alkalmazások magas szintű ismerete;
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Igazgatási jellegű felsőfokú végzettség,
- Keresztény elköteleződés;
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Pályázó szakmai önéletrajza;
- Iskolai végzettséget tanúsító oklevelek fénymásolata;
- Bérigény megjelölése;
- A pályázó nyilatkozata, hogy a személyes adatokat a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik.
Az alkalmazás feltétele:
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 3.
A pályázatok benyújtásának módja:
- A pályázatot kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani az allashirdetes@ekif-vac.hu címre. Kérjük a tárgy mezőbe tűntessék fel: „Tanügy-igazgatási szakreferens”
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiválasztás az elektronikusan beadott pályázatok előszűrése után, online és/vagy személyes interjút követően az EKIF főigazgatója döntése alapján történik.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt a +36/27-814-122/1228-as telefonszámon kaphat.
A pásztói, Magyar Szentek Római Katolikus Óvoda és Általános Iskola
pályázatot hirdet tagintézmény-vezető (óvodavezető) beosztás ellátására.
Keresünk óvodapedagógusi szakmai gyakorlattal rendelkező munkatársat, aki a gyermekek fejlődésének közvetlen kísérésén kívül önmagában erőt, kedvet és kitartást érez vezetői feladatok ellátására, és a katolikus, keresztény hitvallás értékeit személyes értékrendjében és környezetében is képes hitelesen képviseli.
I. Az alkalmazás körülményei
A jogviszony típusa: A Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó foglalkoztatási jogviszony a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvényben (a továbbiakban: Nkt.) foglalt egyházi köznevelési intézményekben pedagógus munkakört ellátókra vonatkozó speciális foglalkoztatásra irányuló szabályok alkalmazásával.
A jogviszony időtartama: Határozatlan idejű óvodapedagógusi jogviszony, határozott idejű vezetői megbízással.
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 2021. július 01-től 2022. június 30-ig szól.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: Pásztó, Szent Imre tér 1/a.
A munkakörhöz és a vezetői megbízatáshoz tartozó általános tevékenység, felelősség:
· Óvodavezetői feladatok mellett, heti, a jogszabályokban meghatározott óraszámban óvodapedagógusi feladatok ellátása;
· Felelősség a tagintézményben zajló pedagógiai munkáért, a tagintézmény szakszerű és törvényes működéséért, a törvényes és költséghatékony gazdálkodásért.
· Folyamatos egyeztetés az intézményvezetővel.
· Az irányítása alá tartozó munkavállalók száma: 9 fő.
Elvárt kompetenciák:
· Kiváló, magas szintű szakmai tudás, precíz munkavégzés;
· Kiváló kommunikációs készség;
· Új pedagógiai módszerek iránti nyitottság;
· Keresztény értékrend.
II. Amiért érdemes élni a lehetőséggel!
Az Nkt. és végrehajtási rendeleteiben meghatározott javadalmazáson kívül kínálunk:
· Jubileumi jutalom egyedi szabályok szerint;
· Teljesítményösztönző juttatás;
· Továbbképzési lehetőség;
· Igényes munkakörnyezet;
· Lelkinapokon való részvételi lehetőség.
III. A pályázat beadásának és elbírálásának körülményei
Pályázati feltételek:
· Főiskola, felsőfokú óvodapedagógusi végzettség;
· Óvodapedagógus munkakörben szerzett szakmai gyakorlat – Legalább 5 év szakmai tapasztalat;
· Keresztény értékrend.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
· Közoktatásvezetői képesítés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· Pályázó szakmai önéletrajza;
· Az intézmény vezetésére vonatkozó program (a mellékelt minta alpján);
· Iskolai végzettséget tanúsító oklevelek fénymásolata;
· 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
· A pályázó nyilatkozata, hogy a személyes adatokat a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
· Postai úton: Magyar Szentek Római Katolikus Óvoda és Általános Iskola
3060 Pásztó, Deák Ferenc út 17. címen
· Személyesen a fenti címen: Pádárné Györki Mariann intézményvezetőnél, előzetes időpont egyeztetést követően.
· A pályázat elbírálásának módja, rendje: Intézményvezetői döntés.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. április 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további inforrmációt a 06 32 889 103-as telefonszámon kaphat.
A Szent Erzsébet Katolikus Óvoda
pályázati kiírást hirdet Óvodapedagógus munkakörre.
Pályázati feltételek:
- Katolikus keresztény pedagógusi elhivatottság (vallását gyakorló).
- Képesítésnek megfelelő iskolai végzettség (abszolutóriummal rendelkező is).
- Akinek fontos, hogy egy összetartó, támogató, családias környezetben, igazi KÖZÖSSÉGBEN dolgozhasson.
- Aki az is fontos, hogy Krisztust követőként hitét boldogan megélhesse munkahelyi környezetben is.
- Büntetlen előélet, (90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány)
Foglalkoztatás jellege:
- Munka törvénykönyv hatálya alá tartozó
- főfoglalkozású
A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Szent László u. 4. (Óvoda)
Feladatok:
- A Pedagógiai Program és az Éves Munkatervben rögzítettek szerint a munka végzése, az óvoda belső szabályainak betartása.
- A rábízott gyermekek egyéni és közösségi nevelése, fejlődésük sokoldalú elősegítése, tevékenységük életkoruknak megfelelő irányítása a katolikus lelkiség szerint.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes önéletrajz
- motivációs levél
- végzettséget igazoló dokumentumok másolata
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- egyházi ajánlás
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton a Szent Erzsébet Katolikus Óvoda (2120 Dunakeszi, Szent László u. 4.) címre történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni az óvodapedagógus munkakör megnevezését.
- személyes leadás, az óvodában 8 – 16 óra között Gazdasági Irodában.
- elektronikus úton Kardos-Csák Katalin intézményvezető részére a szenterzsebetovidk@gmail.com e-mail címen keresztül.
A foglalkoztatás kezdete: egyeztetés szerint.
A Szent Ambrus Katolikus Általános Iskola
a 2019/2020-as tanév második félévére
magyar nyelv és irodalom szakos pedagógust keres.
A munkavégzés helye: Patak.
Jelentkezni a 06 30 504 2849-es telefonszámon
vagy az igazgato.patak@ekif-vac.hu emailcímen lehet.
A Fóti Római Katolikus Egyházközség Gondviselés Óvodájába
óvodapedagógus munkatársat keresünk.
A munkakezdés lehet azonnali belépéssel, vagy 2019. augusztus 15-től.
Jelentkezni lehet a +36 20 469 98 49-es telefonszámon,
vagy a gondviselesovoda@invitel.hu e-mail címen.
A pásztói Magyar Szentek Római Katolikus Óvoda és Általános Iskola
a 2019/2020 -as tanévre az alábbi álláshelyeket hirdeti meg:
Testnevelés szakos általános iskolai tanár
Angol – Földrajz szakos általános iskolai tanár
Technika szakos általános iskolai tanár
*
Foglalkoztatás: 2019. szeptember 1- jétől
Bérezés: a pedagógus bértábla szerint
A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz
- végzettséget igazoló okiratok másolata
A pályázat benyújtásának módja:
- postai úton:
Magyar Szentek Római Katolikus Óvoda és Általános Iskola
Barna Tiborné igazgató
3060 Pásztó, Deák Ferenc út 17.
- e-mailben
igazgato.paszto@ekif-vac.hu
A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet a 32/ 889- 103 telefonszámon,
illetve a fenti e- mail címen Barna Tiborné igazgatónál.